️اردبیل با ابر چالش‌ها در حوزه شهرسازی و عمران مواجه است

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ️اردبیل با ابرچالش‌ها در حوزه شهرسازی و عمران مواجه است که رفع آن‌ها نیاز به کمک‌های دولتی و اعتبارات ملی دارد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم علیپور با اشاره به برگزاری ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی اردبیل، اظهار کرد: این اجلاس پنج دوره در سایر کلان‌شهرها برگزار شده است و اردبیل نیز میزبان ششمین دوره این اجلاس خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردبیل در حوزه عمران با ابر چالش‌ها مواجه است، افزود: کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی، ساماندهی رودخانه نوران چایی و بالیخلی چای و باغ شریعت، احیا و بازآفرینی بافت فرسوده شهری از جمله این چالش‌ها است که رفع آن‌ها نیاز به کمک‌های دولتی و اعتبارات ملی دارد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها به میزبانی اردبیل، هماهنگی‌های لازم در حال اجرا است.

علیپور با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در اردبیل منجر به دستاوردهای کلان در حوزه بازآفرینی شهری می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یک اجلاس ملی هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای کاهش چالش‌های شهرسازی و معماری است.

منبع: مهر

کد خبر 687972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.