باوجود پیشنهاد از تیم‌های اروپایی سپاهان را انتخاب کردم

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیچ کجا خانه آدم نمی‌شود، با آنکه از اروپا هم پیشنهاد داشتم ترجیح دادم به تیم خود بازگردم.

مرضیه فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پیوستن به سپاهان و بازگشت به این تیم اظهار کرد: هیچ کجا خانه آدم نمی‌شود، در قزاقستان بازی کردم و قصد بازگشت به اصفهان را نداشتم اما از باشگاه سپاهان پیشنهاد آمد، با آنکه از اروپا هم پیشنهاد داشتم ترجیح دادم در اروپا بازی نکنم و به تیم خود بازگردم.

وی در خصوص شرایط تمرینات و آمادگی خودش گفت: دو سه روز است که تمرینات تیم شروع شده، تمرینات وزنه و کار با توپمان هر روز برقرار است و برای لیگ آماده می‌شویم که احتمالا از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود.

بازیکن تیم سپاهان ادامه داد: از شرایط وآمادگی خیلی خوبی برخوردار هستم، در قزاقستان هم در کوران مسابقات بودیم و بعد هم که به ایران و اصفهان بازگشتم به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه دادم تا در آمادگی کامل باشم.

فیضی با اشاره به اینکه نیلوفر اردلان مربی با دانشی است تصریح کرد: با نیلوفر اردلان در تیم ملی کار کرده‌ام، نیلوفر اردلان در گذشته فوتبال بازی می‌کرده و خیلی بیشتر بازیکنان را درک می‌کند، از حضور این مربی با استعداد خوشحالم زیرا در همین جلسات اول تمرینات خیلی خوبی را با این مربی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و به بانوان هم بسیار اهمیت می‌دهد، امیدواریم امسال نتیجه‌هایی که درخور باشگاه سپاهان است را کسب کنیم و بتوانیم مجموعه باشگاه و سرمربی تیم را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم سپاهان در پایان و در خصوص مشکلات فوتبال بانوان اظهار کرد: پخش زنده مسابقات برای فوتبال بانوان مهیا نیست. اگر همه باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم داری می‌کنند در بخش بانوان هم تیم داری می‌کردند شرایط بهتری را شاهد بودیم.


کد خبر 687884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.