نماینده بیمه آماده خدمت به فعالان قرآنی است

مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هزار خانه قرآنی در استان فعالیت دارند و فعالان قرآنی استان فاقد بیمه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از مدیران مؤسسات قرآنی به همت استانداری و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان _شنبه بیست و پنجم، شهریورماه_ در دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد، ابتدا مدیرعامل اتحادیه قرآنی به بیان عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتحادیه پرداخت و بعد از آن تعدادی از مؤسسات قرآنی مشکلات مؤسسات را مطرح کردند.

سید خدادوست موسوی سادات با اشاره به اینکه ۷۳ مؤسسه قرآنی و بیش از هزار خانه قرآنی ثبت شده در استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم با کمک استانداری و همراه بودن با اتحادیه قرآنی این موارد رفع شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های استانداری در فعال‌تر شدن مؤسسات قرآنی نقش عمده و بسزایی دارد، گفت: فعالین قرآنی فاقد بیمه هستند که نماینده بیمه فعالین قرآنی در استان آماده خدمت به این افراد است.

مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تقریباً تمام مسیرها را برای رفع مشکلات مؤسسات طی کردیم و تا زمانی‌که به عنوان مدیر اتحادیه قرآنی هستم از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به مؤسسات قرآنی دریغ نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به مؤسسات قرآنی با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، مدیرکل برنامه و بودجه، صدا و سیما، مدیرکل بنیاد مسکن، معاون عقیدتی فراجا، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها جلسه برگزار کردیم و برای رفع مشکلات مؤسسات قدم برداشته‌ایم و منتظر نتایج این جلسات هستیم.

وی گفت: مرکز نیکوکاری قرآنی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، هم از زحمات اتحادیه و مؤسسات قرآنی قدردانی کرد و در پایان با حضور پیوند معاون استاندار با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های مؤسسات قرآنی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 687781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.