وحدت و امنیت ملی مهم‌ترین رکن جامعه است

امام جمعه سمیرم گفت: وحدت و امنیت ملی اگر نباشد ما ضرر می‌کنیم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی و تأسی از مقام معظم رهبری دیدها را نسبت به سمیرم عوض کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه بیست و چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان رابطه قلبی دارد و دشمن نمی‌داند رهبر در زمان قبل از انقلاب در سیستان تبعید بوده و آن ارتباط تا امروز برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: وحدت ملی و امنیت ملی اگر نباشد ما ضرر می‌کنیم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی و تاسی از مقام معظم رهبری دیدها را نسبت به سمیرم عوض کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به اخراج ۳۰۰ دانش‌آموز مسلمان از مدارس کشور فرانسه که ادعای مهد تمدن دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته در اغتشاشات گفتند باید به اعتقادات احترام گذاشت و مردم آزاد باشند؛ پس چرا خودشان احترام نگذاشتند و این آزادی را از آن‌ها گرفتند؟.

وی با بیان اینکه اسلام صاحب تفکر است عنوان کرد: ترس کشور فرانسه از مسلمان شدن آن‌ها است چرا که در یک سال چهار هزار نفرشان مسلمان شدند و این برایشان زنگ خطر است.

دیانی افزود: شهرستان سمیرم مردمانی باصفا دارد و در عزاداری‌های ایام پایانی ماه صفر با برپایی مجالس روضه و عزاداری‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه گفت: شهرستان سمیرم با مسؤولان خوب به ویژه فرماندار که شبانه روز پیگیر مسائل شهرستان است؛ امیدواریم با همت مردم و مسؤولان بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان مشکل اشتغال جوانان، معیشتی مسائل و مشکلات موجود را حل کنیم.

کد خبر 687655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.