حذف دلار از مبادلات ارزی لرزه به تن آمریکا می‌اندازد

امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران که در این ماجرا پرچم‌دار است، گفته می‌شود که دلار باید از مبادلات ارزی خارج شود و این گفته تن آمریکا را به لرزه انداخته است، چرا که قدرت آمریکا به ثروت و سرمایه او است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امروز _جمعه بیست‌وچهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نائین ضمن آرزوی قبولی عزاداری مردم‌در دو ماه محرم و صفر، اظهار کرد: امسال ماه محرم و صفر با سال‌های گذشته متفاوت بود که به لطف خدا مراسم و مجالس عزاداری و سوگواری به خوبی برگزار شد، یکی از این مراسمات، پیاده روی میلیونی اربعین حسینی بود که با شکوه تر از هرسال همانگونه که انتظار می‌رفت برگزار شد.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین شعار و اقتدار شیعه است که امروزه در دنیا به نمایش گذاشته شده است که در آن بیش از ۲۲ میلیون نفر زائر اربعین عازم شدند و به زیارت اماکن مقدسه و حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلا رفتند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین با اشاره به برخی اقدامات و مدیریت جمعیت میلیونی پیاده‌روی اربعین، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب از ملت، دولت و نیروی انتظامی عراق و حشدالشعبی تشکر کردند، ما نیز باید از آن‌ها تشکر کنیم و باید توجه داشته باشیم که مدیریت اینچنین جمعیتی یک مدیریت الهی است.

وی افزود: باید از ملت، دولت و نیروهای نظامی ایران و موکب‌هایی که در طول مسیر برپا شده بود، تشکر کرد و یکی از کارهای خوبی که امسال انجام شد، حذف دلار از مبادلات ارزی بود.

شفیعی ادامه داد: در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران که در این ماجرا پرچم‌دار است، گفته می‌شود که دلار باید از مبادلات ارزی خارج شود و این گفته تن آمریکا را به لرزه انداخته است، چرا که قدرت آمریکا به ثروت و سرمایه او است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، تصریح کرد: خطر دشمن همواره وجود دارد و دشمن به دنبال بحران‌آفرینی است، ملت هوشمند و بصیر ایران باید بدانند که دشمن از دشمنی خود دست برنمی‌دارد و در طول بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، ترور، کودتا، تحریم‌های ظالمانه و سنگ‌اندازی‌ها نمونه‌هایی از این دشمنی‌ها است.

امام جمعه موقت شهرستان نائین ادامه داد: با وجود تمام تلاش آن‌ها، دشمن نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند و همواره لوکوموتیو انقلاب درحال حرکت است و روزبه‌روز عزتمندانه‌تر به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه باید به وحدت و امنیت ملی در سخنان رهبری توجه بسیار شود، گفت: دولت درحال تلاش است و اقدامات خوبی در این چندسال صورت گرفته، اما بحث تورم و گرانی بر دوش مردم سنگینی می‌کند و امیدواریم مسئولان را در جهت رفع مشکلات با تلاش و همت مضاعف ببینیم تا نواقص و مشکلات رفع شود و مردم شیرینی و حلاوت انقلاب را لمس کنند.

کد خبر 687631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.