نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا در استان کردستان‌ برپا شد

معاون امور بازرگانی اداره کل صمت استان کردستان از برپایی نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف استان کردستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها از امروز تا سی‌ام شهریورماه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طه سمیعی شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در آئین افتتاحیه نمایشگاه پاییزه شهر سنندج اظهار کرد: نمایشگاه‌های پاییزه از امروز تا سی‌ام شهریورماه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان برپا شده است.

وی افزود: تعداد غرفه‌های دایر شده در نمایشگاه سنندج ۸۴ غرفه و تعداد شرکت‌های مشارکت کننده از استان کردستان ۶۹ غرفه بوده است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: تعداد شرکت‌های مشارکت کننده خارج از استان کردستان نیز ۱۵ غرفه از هفت استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۸ غرفه نوشت‌افزار، ۸ غرفه پوشاک، ۹ غرفه کیف و کفش، ۱۶ غرفه مواد شوینده، ۱۵ غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، ۵ غرفه مرغ، گوشت و ماهی و ۱۳ غرفه متفرقه در این نمایشگاه وجود دارد.

سمیعی با بیان اینکه در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می‌شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می‌شود و حداقل تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 687364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.