چهارمین روستابازار استان کردستان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر تعاون روستایی استان کردستان گفت: چهارمین روستابازار استان کردستان در شهرستان سقز به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و در ۲۹ غرفه احداث شده است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کردستان، بهرام کوشکی با اشاره به راه‌اندازی عن‌قریب روستابازار شهرستان سقز، اظهار کرد: این روستابازار توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی سقز و در مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و در ۲۹ غرفه ۱۲ متری و پارکینگ خودرو احداث شده است.

وی افزود: این مجموعه چهارمین روستابازار احداثی در سطح استان کردستان است که با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در محوطه اتحادیه مذکور واقع در بلوار کردستان (سیلو) سقز احداث شده و در حال حاضر روند قانونی واگذاری غرفه‌ها در جریان است.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان تصریح کرد: این مجموعه‌ها با هدف ایجاد بستری مناسب برای عرضه تمام محصولات کشاورزی از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی، لبنیات و سبزیجات در یک مکان تعبیه شده و تلاش بر این است علاوه بر کمیت و کیفیت، قیمت آن نیز نسبت به بازار دارای تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی باشد.

وی گفت: متقاضیان غرفه‌ها می‌توانند با مراجعه به اتحادیه مذکور از نحوه شرکت در مزایده واگذاری غرفه‌ها مطلع شوند.

کوشکی خاطرنشان کرد: احداث فاز دوم روستابازار شهرهای سنندج و کامیاران نیز در دستور کار تعاون روستایی استان کردستان قرار دارد.

کد خبر 687265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.