۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
گوشی Lava Blaze ۲ Pro عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Lava Blaze ۲ Pro به تراشه Unisoc T۶۱۶ مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Lava Blaze ۲ Pro که به تازگی در هند عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی این نمایشگر قرار دارد. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری این گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی Lava Blaze ۲ Pro قرار دارد، یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. این محصول به تراشه Unisoc T۶۱۶ مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. این گوشی با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌‎شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Lava Blaze ۲ Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. گزینه‌های اتصال این محصول شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه ۴G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۰، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‎‌شود. ضخامت این محصول ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است. گوشی Lava Blaze ۲ Pro با قیمت تقریباً ۱۲۰ دلار در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 686959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.