هافبک اسبق رئال‌بتیس به نساجی مازندران پیوست / دلگادوی اسپانیایی مامور مهار غول‌های الهلال

خوزه آنتونیو دلگادو با هدف حضور در بازی‌های لیگ‌قهرمانان آسیا و با عقد قراردادی یک‌ساله به جمع شاگردان مهدی رحمتی در تیم فوتبال نساجی مازندران اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فاصله چند روز مانده به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا و انجام تقابل‌های حساس میان نمایندگان ایران و قدرت‌های عربستانی، باشگاه نساجی مازندران دست به خرید زد و یک هافبک اسپانیایی به‌خدمت گرفت. خوزه آنتونیو دلگادو ملقب به نانو بازیکن ۳۰ ساله‌ای است که سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۹ و زیر ۲۰ سال تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد و سال‌ها در لالیگا که سطح اول فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود توپ زده است.

هافبک‌دفاعی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در رده جوانان سابقه بازی در اتلتیکومادرید را در کارنامه خود دارد و در رده بزرگسالان برای تیم‌های مطرح اسپانیایی از جمله رئال‌بتیس و الچه بازی کرده است. دلگادو فصل گذشته در تیم داماک عربستان بازی می‌کرد و سابقه بازی در لیگ‌های مجارستان و صربستان را نیز در کارنامه خود دارد.

هافبک اسبق رئال‌بتیس به نساجی مازندران پیوست / دلگادوی اسپانیایی مامور مهار غول‌های الهلال

بازیکن اسپانیایی تازه به‌خدمت گرفته‌شده توسط نساجی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ در تیم فوتبال رئال‌بتیس توپ می‌زد و در ۸۸ بازی موفق به ثبت پنج گل شد و در الچه هم فقط ۹ بار برای این تیم به‌میدان رفته است. دلگادو همچنین ۱۱ بازی برای تیم‌های ملی پایه اسپانیا انجام داده که حاصل آن به‌ثمر رساندن تنها یک‌گل بوده است.

دلگادو بعد از تاییدفنی از سوی سیدمهدی رحمتی با مدیران باشگاه نساجی مازندران برای مسابقات مهم پیش‌روی امید شهر خسته به توافق رسید و قرارداد خود تا پایان فصل را به امضا رساند. او در تمرینات نساجی نیز شرکت می‌کند و برای بازی‌های نماینده ایران در لیگ‌قهرمانان آسیا آماده خواهد شد.

بازیکن جدید نساجی‌چی‌ها در لیست آسیایی این تیم برای بازی‌های لیگ‌قهرمانان سال جاری قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان مقابل الهلال عربستان، بمبئی‌سیتی هند و نوبهار ازبکستان بازی کند. نخستین دیدار نساجی دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه مقابل بمبئی‌سیتی در کشور هند برگزار می‌شود.

کد خبر 686513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.