مادی سودان در منطقه ۱۱ اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی مادی سودان در محله زاجان با اعتباری بالغ‌ بر پنج میلیارد ریال در دست اقدام است و تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احیا و باز زنده‌سازی مناظر طبیعی و نهرها در شهر از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و علاوه‌بر آب‌رسانی و زیباسازی فضای شهری در مواقع بارندگی نیز از وقوع بحران سیل جلوگیری می‌کند.

وی افزود: مادی‌ها در تلطیف هوای شهر، سفره‌های آب‌های زیرزمینی، تجمیع آب‌های سطحی، تقویت چاه‌های آب، ارتقای سرانه فضای سبز، توسعه و تبادل هیدرولیکی با محدوده تحت نفوذشان برای ارتقای کیفیت زیستی شهر بسیار تأثیرگذار است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان احیا، نگهداری و توسعه مادی‌ها را از وظایف مهم مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: ساماندهی مادی سودان در محله زاجان با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ساماندهی مادی سودان شامل عملیات لاشه‌چینی، لایروبی کف مادی، بدنه‌سازی با استفاده از سنگ مالون، محوطه‌سازی، اجرای سنگ در پوش و اجرای جان‌پناه مناسب مادی‌ها به‌منظور رفع خطر ترافیکی و عابران پیاده در حال انجام است.

محمدحسینی با تاکید بر نقش و کاربرد ویژه نهرها و مادی‌های واقع در منطقه ۱۱ اصفهان اضافه کرد: در راستای زیباسازی و پیرایش سیما و منظر شهری، طرح ساماندهی مادی سودان در محله زاجان طی چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 686388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.