۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
خودروی Lotus Eletre 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو Lotus Eletre 2024 از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره چهار چرخ متحرک با قدرت ۴۵۰ کیلووات و گشتاور ۷۱۰ نیوتن متر بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو Lotus Eletre2024 اولین خودروی الکتریکی شرکت Lotus در استرالیا خواهد بود که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی وارد بازار می‌‎شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول سریع‌ترین شاسی بلند برقی دو موتوره با حداکثر سرعت ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت است. قیمت خودروی یادشده از ۲۳۹ هزار دلار شروع می‎‌شود و برای مدل‌های پیشرفته‌تر به ۳۱۵ هزار دلار می‌رسد.

خودرو Lotus Eletre2024 از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره چهار چرخ متحرک با قدرت ۴۵۰ کیلووات و گشتاور ۷۱۰ نیوتن متر بهره می‌برد. هر دو موتور نیز دارای یک گیربکس تک سرعته هستند که باعث می‎‌شود شتاب خودروی یادشده در عرض ۴.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همه مدل‌های خودرو Lotus Eletre2024 دارای بسته باتری لیتیوم یونی ۱۱۲ کیلووات ساعتی هستند. باتری این خودرو شارژ فوق سریع ۳۵۰ کیلوواتی در عرض ۲۰ دقیقه را ارائه می‌دهد.

طول و عرض خودرو Lotus Eletre2024 به ترتیب ۵۱۰۳ و ۲۱۳۵ میلی‌متر است، ارتفاع آن نیز بین ۱۶۳۰ تا ۱۶۳۶ میلی‌متر است. فاصله بین دو محور خودرو نیز ۳۰۱۹ میلی‌متر است و فاصله آن از زمین بین ۱۸۷ تا ۱۹۴ میلی‌متر است. زمانی که صندلی‌های ردیف دوم خودرو Lotus Eletre2024 تا می‎‌شود، ظرفیت صندوق عقب ۱۵۳۲ لیتر است، در غیر این صورت ظرفیت آن با چهار صندلی ۶۱۱ لیتر و با پنج صندلی ۶۸۸ لیتر است.

خودرو Lotus Eletre2024 دارای هفت کیسه هوا، سیستم نظارت بر رانندگان، هشدار برخورد از عقب، ترمز اضطراری خودرو و نظارت بر نقاط کور است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به چرخ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق بادی، چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های جلو برقی ۱۲ جهته، نمایشگر ۲۹ اینچی میانی، نمایشگرهای ۱۲.۶ اینچی سرنشینان، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، چهار پورت USB-C و سیستم صوتی KEF 15 اشاره کرد. خودروی یادشده در رنگ‌های سبز، مشکی، خاکستری، زرد و قرمز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 686291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.