درخشش نماینده اراک در مسابقات قهرمانی تریال کشور

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی از درخشش نماینده اراک در مسابقات قهرمانی تریال کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین زندیه وکیلی اظهارکرد: پیست تریال شهرداری اراک باعث درخشش شهرداری در سطح کشور و رده‌های بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری تریال ایران به میزبانی شهر اراک برگزار شد افزود: بزرگترین پیست تریال کشور در این منطقه میزبان مسابقات قهرمانی ایران بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک و رئیس هیأت دوچرخه سواری استان مرکزی گفت: جمعه هفدهم شهریور ماه جاری مسابقات قهرمانی تریال کشور به میزبانی اراک با حضور ۶۰ شرکت کننده از دوازده استان برای اولین بار در پیست تریال بوستان معلم برگزار و موجب شد این پیست که حاصل حمایت مدیریت شهری اراک از ورزش است به صورت رسمی مورد بهره برداری علاقه‌مندان این رشته ورزشی قرار گیرد.

وی افزود: پیست تریال بوستان معلم اراک به مساحت ۲۰۰۰ متر بزرگترین پیست تریال ایران است که با حمایت‌های جدی اعضای دوره ششم مورد بهره برداری قرار گرفت.

زندیه وکیلی اضافه کرد: دوچرخه سواری تریال از جمله ورزش‌های پر هیجانی است که در برخی موارد به دلیل نامناسب بودن شرایط محل برگزاری مسابقات آن، شاهد رخ دادن انواع حوادث برای شرکت کنندگان هستیم اما خوشبختانه در مسابقاتی که در پیست تریال اراک برگزار شد، به دلیل سطح بالای مسابقات هیچ حادثه‌ای برای شرکت کنندگان رخ نداد و این امر باعث درخشش میزبان در عرصه‌های مختلف کشوری و بین‌المللی خواهد شد.

وی درباره نفرات برتر مسابقات قهرمانی تریال گفت: این مسابقات در سه رده سنی کلاس ۲۶ ساله، کلاس ۲۰ ساله و رده جوانان برگزار شد که در رده اول بزرگسالان محمد امین صیدی ورزشکار اراکی با موفقیت در تمامی آیتم‌ها توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و نمایندگان استان‌های خراسان جنوبی و کرمانشاه به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

کد خبر 686198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.