اعتماد مردم به نظام با برقراری عدالت افزایش پیدا می‌کند

امام جمعه سمنان گفت: امیدواری، اعتماد و میزان رضایتمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی با برقراری عدالت، افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اظهار کرد: با برقراری عدالت، امیدواری، اعتماد و میزان رضایتمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: مقام قاضی و دادستان جایگاه والایی است و کسی که این مهم را بپذیرید، فداکاری و ایثار کرده است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه دادگستری و دادستانی باید پناهگاهی امن برای دادرسی آحاد اقشار جامعه و مردم باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید با تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته و اقدامات به ثمر نشسته، آشنایی داشته باشند. اقدامات خوبی انجام شده است که باید به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام مطیعی اضافه کرد: مسئله آب مطالبه جدی و اصلی استان سمنان است و مردم می‌خواهند دادگستری و دادستانی نیز در این مسیر در کنار آن‌ها باشند.

به گزارش ایمنا، آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، دادستان کل کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای استان و شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 686135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.