آمادگی شهرداری قم برای ایجاد ایستگاه ثابت فرهنگی در عوارضی قم-تهران

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان آمادگی دارد در صورت واگذاری سازه‌ای ثابت همچون ایستگاه یا ساختمان، اقدامات فرهنگی و حتی ایستگاه صلواتی دائمی در این مبادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد امروز - شنبه هجدهم شهریورماه _ در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، اظهار کرد: با توجه به وجود شهرک چاپ و نشر در ابتدای شهر قم و اهمیت توجه به قرآن، می‌توان سازه نمادین مانند دروازه قرآن در این مسیر اجرایی کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه هویتی شهر قم مانند حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، دین و شهادت و علم و اجتهاد در طراحی‌های مبادی ورودی شهر، افزود: توجه به هویت‌های بصری نیاز به طراحی توسط تیم‌های مشاور دارد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آماده مشارکت در این طراحی است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه می‌توان از دیواره‌های بعد از عوارضی به‌عنوان نگار گذر استفاده کرد، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم آمادگی دارد در صورت واگذاری سازه‌ای ثابت همچون ایستگاه یا ساختمان، اقدامات فرهنگی و حتی ایستگاه صلواتی دائمی در این مبادی داشته باشد.

کد خبر 686009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.