ساماندهی ورودی‌های شهر با تعامل میان شهرداری و دیگر دستگاه‌ها ممکن می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده از جمله احداث فضای سبز، اقدامات عمرانی و فضاسازی انجام شده است و خارج از محدوده‌ها نیز باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حلوایی‌زاده امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، با اشاره به لزوم تدوین طرحی مشترک و متمرکز برای ساماندهی‌ها اظهار کرد: در این طرح نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت داریم.

وی با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر افزود: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده از جمله احداث فضای سبز، اقدامات عمرانی و فضاسازی انجام شده است و باید خارج از محدوده‌ها تعیین تکلیف شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: در مبادی ورودی از جمله تهران و کاشان و بلوار شهید خداکرم در منطقه سه، طی سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام و پروژه‌های مختلف با بودجه‌های مشخص اجرایی شده است.

حلوایی‌زاده یکی از اولویت‌ها در ساماندهی ورودی از سمت تهران را اجرای مسیر کندروی آزادراه قم-تهران دانست و گفت: مطالعات آن طی سال‌های گذشته انجام شده است و باید این مسیر اجرایی شود تا بتوان دیواره‌سازی، فضای سبز، سیما و منظر و تبلیغات محیطی را انجام داد.

کد خبر 685993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.