سفید امضا کردن با سپاهان برایم ارزشمند است / اردلان مربی قابلی است

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: قرارداد سفیدامضا در سپاهان ارزشمندتر از امضای قرارداد در باشگاه‌های دیگر است و این موضوعی است که به آن اعتقاد دارم.

فاطمه عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره تمدید قرارداد با سپاهان و ماندن در جمع طلایی‌پوشان اظهار کرد: امسال پنجمین سالی است که می‌توانم در سپاهان بازی کنم زیرا سپاهان باشگاه مورد علاقه من است و اینکه مدیریت خوب محمدرضا ساکت باعث شده سپاهان با همه تیم‌ها متفاوت باشد.

وی با اشاره به امضای قرارداد سفید با طلایی‌پوشان ادامه داد: قرارداد سفیدامضا در سپاهان ارزشمندتر از امضای قرارداد در باشگاه‌های دیگر است و این موضوعی است که به آن اعتقاد دارم، به دلیل بومی‌گرایی و جوان‌گرایی که امسال ایجاد شده دوست داشتم در این شرایط دینم را به باشگاه سپاهان ادا کنم و قراردادم را سفید امضا کردم.

عادلی در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم سپاهان برای فصل جدید گفت: با توجه به اینکه قرارداد نیمی از بازیکنان و سرمربی به ثبت رسیده است، از هفته آینده تست گیری‌ها انجام خواهد شد و پس از آن تمرینات به‌طور رسمی شروع می‌شود.

بازیکن تیم سپاهان با اشاره به اینکه نیلوفر اردلان در فوتبال و فوتسال حضور داشته است، خاطرنشان کرد: نیلوفر اردلان قبل از اینکه در فوتسال حضور داشته باشد در فوتبال حضور داشته و کاپیتان تیم ملی در هر دو رشته بوده است، اردلان دارای مدارک بالای فوتبال و فوتسال است و سوابق او نشان داده است که بسیار خوب می‌تواند در رشته فوتبال موفق باشد، همچنین چندین سال است که در تهران آکادمی دارد و از سنین پایه با بازیکنان کار می‌کند، این نشان می‌دهد که اردلان در جوان‌گرایی و بازیکن‌سازی مربی قابلی است.

وی ادامه داد: ما فوتبالیست‌های زن دوست داشتیم در کنار سپاهان شاهد حضور ذوب‌آهن هم در فوتبال بانوان باشیم، اما متأسفانه دو سال است که این تیم منحل شده است که از نظر من این کار کم‌لطفی در حق فوتبالیست‌های دختر اصفهان است.

کد خبر 685981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.