اگر در اقتصاد درست عمل کنیم محتاج نخواهیم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر در امور اقتصاد درست عمل بکنیم محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته جمعه _ هفدهم شهریور در کرمانشاه با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر رهبری گفت: امام انقلاب همه ما را توصیه به انقلابی‌گری و ساده زیستی فرمودند و اینکه دولت محترم مشکلات مردم را مدیریت کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به دولت محترم توصیه فرمودند با همه دولت‌ها مگر موارد استثنا رابطه برقرار شود و کشورهای همسایه در اولویت باشند.

آیت‌الله علما با اشاره به حرکت عظیم مردم برای راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: از دو دولت ایران و عراق تشکر می‌کنم که به صورت هماهنگ موجبات این حضور میلیونی را فراهم ساختند، ضمن اینکه از استاندار محترم استان، موکب‌داران، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بهداشت و درمان که با تلاش‌های خوب تسهیل‌گر حرکت مردم بودند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رخدادهای پیش رو تصریح کرد: هفدهم شهریور قیام مردم در سال ۱۳۵۷ بود و اینکه چه زحماتی برای به ثمر رساندن انقلاب صرف شد، لذا باید قدر انقلاب را بدانیم.

خطیب جمعه کرمانشاه اشاره‌ای هم به روز سوادآموزی داشت و خاطرنشان کرد: سوادآموزی و اهمیت آنکه جزو کارهای موفق نظام بود، باید از همه دست‌اندرکاران این حرکت فرهنگی تقدیر شود.

وی با اشاره به نوزدهک شهریور سالروز وفات آیت‌الله طالقانی، گفت: مرحوم آیت‌الله طالقانی که تمام عمرش را برای دفاع از انقلاب صرف کرد و مدام در تبعید بودند، همچنین بیستم شهریور شهادت مرحوم آیت‌الله مدنی است که بسیار مرد اخلاقی و خدایی بود که امام از وی به عنوان معلم اخلاق یاد کرد، روز بیست و دو شهریور روز وقف هم که خیلی از کارهای فرهنگی ما بر اساس موقوفات برگزار می‌شود.

آیت‌الله علما با اشاره به سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: بیست‌وهشتم صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) است که امیدوارم همه ما پیرو آن حضرت باشیم و دستورات آسمانی حضرتش را آویزه گوش قرار دهیم و اینکه همه ما به حب آل محمد (ص) زنده باشیم.

کد خبر 685942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.