یکی از بهترین مربی‌های کشور را در اختیار داریم / برد هفته اول سخت به‌دست آمد

بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مرتجی از آن دسته مربیانی است که نظم بسیار بالایی در تمریناتش به چشم می‌خورد و از نظر من یکی از بهترین‌های کشور است.

یاسین کبیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شرایط آماده‌سازی تیم برای فصل جدید اظهار کرد: با توجه به تصمیمات هیئت مدیره سرمربی تیم دیر انتخاب شد و باعث شد نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر تمرینات را شروع کنیم، تیم سپاهان هر سال دو ماه قبل از شروع لیگ تمرینات را شروع می‌کرد، اما امسال و برای فصل جدید شاکله اصلی تیم ۱۰ روز است که شکل گرفته است، اما شک ندارم که در آینده به هماهنگی خیلی خوبی می‌رسیم.

وی درباره شرایط تیم تصریح کرد: در سال‌های گذشته حداقل ۱۰ ملی‌پوش در تیم داشتیم اما امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و با توجه به تصمیم هیئت مدیره جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در اولویت قرار داشت.

بازیکن هندبال سپاهان با اشاره به اینکه شهداد مرتجی یکی از بهترین مربی‌های کشور است، ادامه داد: دو سال است که در تیم ملی در کنار شهداد مرتجی کار می‌کنم و در سال ۹۵ هم در تیم منیزیوم فردوس با این مربی کار کرده‌ام. مرتجی از آن دسته مربیانی است که نظم بسیار بالایی در تمریناتش به چشم می‌خورد و از نظر من یکی از بهترین‌های کشور است.

وی با اشاره به دیدار روزهای گذشته سپاهان با پرواز هوانیروز و پیروزی این تیم در هفته اول خاطرنشان کرد: دیدارهای اول همیشه سخت و دشوار است، تیم پرواز هوانیروز حدود یک ماه است که در کنار هم تمرین می‌کنند و از نظر آمادگی جسمانی و هماهنگی از تیم ما بهتر بود، اما با توجه به تجربه تیم و بازیکنان توانستیم دست پر از این دیدار سخت خارج شویم.

کد خبر 685689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.