دشمن در اربعین دید موحد، متحد و منسجم هستیم

مشاور استاندار اصفهان در امور هیئات مذهبی گفت: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در ایام اربعین چه در کشور عراق و چه در شهرها و استان‌های خودمان، مورد آزمایش قرار گرفتیم و به دشمن نشان دادیم که ما موحد، متحد و منسجم هستیم.

اکبر پاکزاد در حاشیه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور در موکب رسانه‌ای خبرگزاری ایمنا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیروزی انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی به هدایت و رهبری امام راحل (ره) به این دلیل محقق شد که اندیشه و تفکر همه ما از حسین بن علی (ع) نشأت گرفته است و هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکیه‌ها، مساجد و عزاداری‌هایی که برگزار می‌شد سبب شد تا ما سخن امام راحل را در سرشت و خونمان پیاده کنیم و این انقلاب را به نام حسین ابن علی (ع) به پیروزی برسانیم.

وی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد، دشمنان خارجی و داخلی و معاندین می‌خواستند به ما ضربه بزنند، اما در جنگی که به ما تحمیل شد، به نام دفاع مقدس و با فرهنگ و سربازان امام حسین (ع) پیروز شدیم. بعد از آن هم دشمنان دست بر نداشتند و به روش‌های مختلف به ما هجمه وارد کردند، اما تا زمانی که این ملت علاقه‌مند به فرهنگ امام حسین (ع) است، همیشه پیروز خواهد بود.

مشاور استاندار اصفهان در امور هیئات مذهبی ادامه داد: به قول سردار سرفراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در ایام اربعین چه در کشور عراق و چه در شهرها و استان‌های خودمان، مورد آزمایش قرار گرفتیم و به دشمن نشان دادیم که ما موحد، متحد و منسجم هستیم.

پاکزاد تاکید کرد: عشق امام حسین (ع) در سرشت و خون ماست و نمونه آن در همین روز اربعین است. جمعیت زیادی در راهپیمایی روز اربعین از منازل با خانواده‌ها به سمت گلستان شهدا حرکت کردند و این سیل جمعیت را ایجاد کردند، جمعیتی که انسان را به حال و هوای کربلا معلی می‌برد.

کد خبر 685617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.