۷۰ درصد زائران از طریق استان کرمانشاه به عراق رفتند

رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۰ درصد زائران و بارهای تریلی و موکب‌ها از طریق استان کرمانشاه به سمت کشور عراق رفتند، گفت: در نظر داریم سال‌های آینده خدمات بهتری به زائرین ارائه کنیم..

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از شهر کنکاور کرمانشاه در نقطه صفر مرزی تا شهر منظریه عراق خدمات متعددی از جمله تأمین برق و آب پایدار، توزیع بطری آب بهداشتی و آبرسانی سیار به وسیله تانکرها برای موکب‌ها و پارکینگ‌ها و محل اسکان مسافران انجام شده است.

وی از جمع‌آوری فاضلاب در پایانه مرزی جمهوری اسلامی و منظریه عراق و انتقال به تصفیه‌خانه قصرشیرین به صورت مستمر خبر داد و افزود: در روزهای گذشته با توجه به اینکه مسیر تردد به سمت کشور عراق بود، خدمات استراتژیک نیز در مسیر رفت بود، اما با بازگشت زائران به کشور خدمات‌رسانی از نقطه صفر مرزی تا انتهای استان کرمانشاه در شهر کنگاور ادامه دارد.

رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۰ درصد زائران و بارهای تریلی و موکب‌ها از طریق استان کرمانشاه به سمت کشور عراق رفتند، گفت: با توجه به اطلاعات کسب شده زائران رضایتمندی خوبی از لحاظ خدمات آبرسانی، برق و آب و فاضلاب داشتند، در نظر داریم سال‌های آینده خدمات بهتری به زائران ارائه کنیم.

کد خبر 685481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.