حفظ امنیت زائران اولویت پلیس است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: حفظ نظم و امنیت زائران اولویت ما است و پلیس با تمام توان برای آرامش روانی زائران و مردم پای کار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز _سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان اظهار کرد: افتخار پلیس خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است و ما شاهد این مهم در پایانه مرزی باشماق مریوان بودیم.

وی افزود: حفظ نظم و امنیت زائران اولویت پلیس است و با تمام توان در جهت آرامش روانی زائران و مردم، مجاهدانه پای کار است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا، اقدامات انتظامی استان در جهت ارائه خدمات به زائران خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: شاهد حضور مؤثر کارکنان انتظامی پلیس راه، راهور و مرزبانی و دیگر مجموعه‌های انتظامی کردستان بودیم که این قابل تقدیر است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه امنیت پایدار در استان حاکم است، تصریح کرد: این امنیت خاطر برای مردم و زائران عزیز حاصل تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در استان است.

وی با اشاره به عشق و ارادت کارکنان انتظامی به حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همکاران انتظامی نیز به واسطه خدمت به زائران از این موهبت الهی سهم می‌برند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: در گفت‌وگو با زائران اربعین از میهمان‌نوازی خوب مردم کردستان و از اقدامات و خدمات‌رسانی همکاران انتظامی تشکر کردند، ما نیز قدردان این محبت و بزرگی هستیم.

کد خبر 685349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.