پل ابوترابی شهر قزوین آماده بهره‌برداری می‌شود

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: با توجه به نزدیک بودن افتتاح پل ابوترابی، اکیپ زیرسازی و روسازی با سرعت قابل توجهی در حال اتمام طرح است.

ایزدمهر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن افتتاح پل ابوترابی، اکیپ زیرسازی و روسازی با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است، اظهار کرد: در همین راستا، اجرای عملیات قیر پاشی رمپ c پل ابوترابی با مساحت تقریبی هزار متر مربع به اتمام رسید.

وی افزود: در بخش دیگر این پروژه، اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه، با توجه به استانداردهای لازم در مساحت هفت هزار مترمربع در حال انجام است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی ۵۴ تنی برای لکه‌گیری و آسفالت هزار و ۴۹۹ متر از معابر ناحیه امامزاده علی (ع) منطقه یک شهرداری در هفته نخست شهریور ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های راه‌ری، محمدیه، راه آهن و محله هفت سنگان اجرا خواهد شد.

زارعی اضافه کرد: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری، عملیات جدول گذاری کانیو به میزان ۱۵۰ متر طول در محله ناصرآباد کوچه حضرت امام سجاد (ع) در منطقه چهار با هدف هدایت روان آب‌های سطحی انجام می‌شود.

وی از ادامه آماده‌سازی معابر فرعی ناحیه منفصل شهری ناصر واقع در منطقه چهار خبر داد و تاکید کرد: به دلیل خاکی بودن و گل و لایه معابر فرعی خیابان رودخانه اجرای عملیات مخلوط ریزی و پخش و کمپکت این معبر در دست اجرا است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین تصریح کرد: این عملیات به منظور رفاه، تسهیل در تردد خودروها و ساکنان این منطقه است و مجموعه مدیریت شهری قزوین از همراهی شهروندان در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

زارعی گفت: اجرای روکش دستی آسفالت در پیاده‌روهای ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری با هدف سهولت در رفت و آمد و همچنین کسب رضایتمندی ساکنین صورت گرفت.

کد خبر 685282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.