بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از ستاد اربعین شهرداری در کربلا و چذابه

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از محل استقرار نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان در شهر کربلا و چذابه برای خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه اربعین امسال ۳۰۰ نفر نیروی خدماتی داوطلب و چندین دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدلله الحسین (ع) از شهرداری اصفهان عازم کربلا شدند.

بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از ستاد اربعین شهرداری در کربلا و چذابه

این نیروها که به‌صورت داوطلبانه برای حضور در فرآیند خدمت‌رسانی به زائران اربعین اعلام آمادگی کردند، پس از بررسی و گزینش، اعزام شدند؛ حدود ۱۰۰ نفر از این نیروهای داوطلب، زائر اولی هستند و برای نخستین بار است که به عنوان خادم به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، از میان نیروهای اعزامی حدود ۱۵۰ نفر در شهر کربلا و حدود ۱۲۰ نفر نیز در چذابه به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

امروز _دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ «مجید نادرالاصلی» و «علی صالحی» دو عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای انجام وظایف خود در جایگاه نظارتی شورا از ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا بازدید و با خادمان زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از ستاد اربعین شهرداری در کربلا و چذابه

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در این دیدار اظهار کرد: تلاش همکاران در سطح شهر مشهود است، از این رو به تک‌تک نیروها خدا قوت می‌گویم.

علی صالحی، سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: مراسم باشکوه اربعین از سال‌ها پیش برگزار می‌شود و این فرصتی است برای ما که سهمی داشته باشیم، شوقی که وجود داشته بین افراد برای حضور داوطلبانه در کربلای معلی و خدمت‌گزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارزشمند است.

دو عضو شورای شهر اصفهان همچنین در مسیر بازگشت، از ستاد شهرداری اصفهان مستقر در چذابه نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و غیرایرانی حاضر در پایانه مرزی قرار گرفتند، امسال چذابه به عنوان تنها پایانه قابل تردد برای زائران غیرایرانی در نظر گرفته شده بود.

کد خبر 685264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.