محدودیت تردد کامیون و تریلی در محور اردبیل-آستارا

مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نحوه تردد کامیون‌ها و تریلرها در محور آستارا-اردبیل و بلعکس را در روزهای پایان هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در اطلاعیه‌ ای نحوه تردد کامیون‌ها و تریلرها را در محور آستارا- اردبیل و بلعکس در روزهای پایان هفته جاری اعلام کرد.

در این اطلاعیه که امروز منتشر شده است آمده است: تردد تمام کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس، از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ چهاردهم شهریورماه جاری در محور مذکور ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد تمام کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ‌های پانزدهم و هفدهم شهریورماه در محور مذکور ممنوع است.

مسیر اردبیل آستارا یکی از پرترددترین و در عین حال صعب‌العبورترین راه‌های ارتباطی استان اردبیل و گیلان به شمار می‌رود که در روزهای پایانی هفته و تعطیلات حجم تردد در این مسیر به شدت بالا می‌رود.

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای کاهش ترافیک در این مسیر اقدام به احداث تونل دوم حیران در این مسیر کرده است و انتظار می‌رود با احداث این تونل و بهره برداری از آن شاهد کاهش حجم قابل ملاحظه ترافیک در این مسیر باشیم.

کد خبر 685251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.