بودجه عمرانی منطقه ۵ قم به ۲۲۰ میلیارد تومان رسید

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی ۱۳۰ میلیارد تومانی منطقه پنج شهرداری قم، ۹۰ میلیارد تومان دیگر افزایش پیدا کرد، در حالی که بودجه عمرانی سال گذشته ۴۳ میلیارد تومان بود و این میزان در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان شده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژگی‌ها و شرایط خاص منطقه پنج شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری منطقه پنج برای انجام امور خدماتی و اداری دارای کمترین نیرو است، در حالی که سومین منطقه درآمدزای شهرداری است و علاوه بر اینکه هزینه‌های خود را تأمین می‌کند، پروژه‌های عمرانی را نیز تأمین اعتبار کرده و مساعدت‌هایی نیز به شهرداری مرکز داشته است.

وی افزود: پروژه زیرگذر تقاطع کبیری و قائم در شهرداری مرکزی پیش‌بینی، اما تصمیم گرفته شده است تا از طریق منابع داخلی حدود ۴۰ میلیارد تومان تأمین شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به دستور شهردار قم برای ایجاد هفت زیرگذر به منظور ارائه خدمات به زائران در بلوار پیامبر اعظم (ص)، خاطرنشان کرد: دستور اکید شهردار قم بر احداث دو زیرگذر بوده که هزینه هرکدام از آن‌ها ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

رحیمی با بیان اینکه این دو پروژه تاکنون ۷۰ میلیارد تومان به هزینه‌های شهرداری منطقه اضافه کرده است، تصریح کرد: به‌منظور افزایش اعتبار از شورای اسلامی شهر تقاضا کردیم تا لایحه ارائه شده تغییر کند و ۳۰ میلیارد تومان جابه‌جایی اعتبارات داشته باشیم که با تصمیم شورا از محل تملک اراضی، ۲۰ میلیارد تومان نیز به بودجه ما افزوده شد.

وی گفت: بودجه عمرانی ۱۳۰ میلیارد تومانی منطقه پنج شهرداری قم، ۹۰ میلیارد تومان دیگر افزایش پیدا کرد، در حالی که بودجه عمرانی سال گذشته ۴۳ میلیارد تومان بود و این میزان در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: موانع موجود در منطقه اجازه کسب درآمد را نمی‌دهد، اما تدابیری اندیشیده و طرح‌هایی پیش‌بینی شده است که اگر به نتیجه برسد، می‌توانیم منابع درآمدی خوبی برای منطقه ایجاد کنیم.

کد خبر 685014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.