تردد ۶۵ هزار زائر از مرز خسروی طی ۲۴ ساعت گذشته

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۶۵ هزار تردد در مرز خسروی طی ۲۴ ساعت گذشته (یازدهم شهریورماه) خبر داد و گفت: بیشترین تردد زوار از مرز خسروی به روز گذشته اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبرز کرمی امروز _یکشنبه، دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته، ۴۵ هزار و ۲۹۰ نفر از مرز خسروی وارد ایران شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد، ۴۵ هزار و ۱۸۷ نفر ایرانی و مابقی خارجی بوده‌اند.

وی تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند را ۲۰ هزار و ۴۵۷ نفر دانست و افزود: ۲۰ هزار و ۲۷۸ نفر از آن‌ها ایرانی و مابقی خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از اول ماه صفر (بیست‌وهفتم مرداد) تاکنون ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد افراد وارد شده از طریق مرز خسروی طی این مدت، ۱۶۷ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه خروج زوار از مرز خسروی روند کاهشی داشته است و شاهد پیک بازگشت هستیم، تصریح کرد: امسال بیشتر زوار اربعین حسینی (ع) به نحوی برنامه‌ریزی کرده‌اند که تا قبل از پیک تردد زائران زیارت خود را انجام دهند و به کشور بازگردند.

وی از روند کاهشی تردد در محورهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: روز گذشته، در مجموع بیش از ۸۷۶ هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسید که از این تعداد بیش از ۷۶۹ هزار مورد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای استان در روز گذشته بیش از ۳۸ هزار و ۷۰۰ تردد بوده است.

کد خبر 684921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.