۱۲۸ پاکبان شهرداری اصفهان ۱۵ کیلومتر از معابر کربلا را نظافت کردند

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: نظافت، رفت‌وروب، شست‌وشوی مکانیزه و آب‌پاشی خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی در مجموع به‌میزان ۱۵ کیلومتر، با تلاش ۱۲۸ پاکبان در سه شیفت کاری از فعالیت‌های ستاد در شهر کربلا در ۲۴ ساعت گذشته است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی‌ ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، جمع‌آوری پسماندهای موکب‌های محدوده تعیین شده به میزان ۹۵ تن انجام شده است.

وی افزود: آبرسانی به وسیله تانکر و خودروی آتش‌نشانی به مواکب به میزان ۹۵ هزار لیتر نیز انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نظافت، رفت‌وروب، شست‌وشوی مکانیزه و آب‌پاشی خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی در مجموع به‌میزان ۱۵ کیلومتر، خدمت‌رسانی جرثقیل به موکب‌های ایرانی به تعداد ۱۴ مورد، با تلاش ۱۲۸ پاکبان در سه شیفت کاری از دیگر فعالیت‌های ستاد در شهر کربلا انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری به‌رغم تلاش شبانه‌روزی و پس از چندین روز فعالیت، هنوز هم با شوق و اشتیاق در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، ادامه می‌دهد: آموزش موکب‌داران ایرانی و عراقی در رابطه با زمان بیرون گذاشتن پسماندها برای بارگیری، توزیع کیسه زباله به میزان ۲۲۰ کیلوگرم و توزیع ۱۳۰ لیتر مواد شوینده بین مواکب نیز طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شده است.

کد خبر 684816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.