خدمت‌رسانی به بیش از ۶ هزار زائر اربعین در فرودگاه اصفهان

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از اعزام و پذیرش بیش از ۶۳۰۰ زائر اربعین حسینی در فرودگاه اصفهان پس از گذشت دو هفته از شروع راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، ابوذر ضیایی از اعزام و پذیرش بیش از ۶۳۰۰ زائر حضرت سیدالشهدا (ع) از فرودگاه اصفهان پس از گذشت ۱۵ روز از شروع عملیات اربعین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال بازه زمانی پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه‌های کشور از تاریخ بیست‌وهفتم مردادماه تا بیستم شهریورماه به مدت ۲۵ روز تعیین شده، عملیات اعزام و پذیرش زائران از فرودگاه شهید بهشتی نیز از بیست‌وهفتم مردادماه آغاز و تا پایان روز جمعه، دهم شهریورماه به تعداد ۶۳۷۱ زائر اربعین حسینی در این فرودگاه خدمت‌رسانی انجام شد.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی وارش، معراج، آتا، کاسپین و ایران ایر در فرودگاه اصفهان، عملیات اعزام و پذیرش زائران اربعین را بر عهده دارند که تا صبح شنبه با ۵۶ پرواز، زائران را به شهر نجف منتقل کردند و به فرودگاه اصفهان بازگرداندند. همچنین در این مدت ۴۶ پرواز رفت و برگشت به مقصد اهواز جهت جابه‌جایی زائران انجام شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: تا پایان این عملیات بیش از ۵۰ پرواز ورودی و خروجی دیگر جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) از اصفهان به نجف و بالعکس برنامه‌ریزی شده و این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند در صورت اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در جهت اضافه کردن پروازهای خود در این مسیر اقدام کنند و فرودگاه بدون هیچ محدودیتی آماده پذیرش و ارائه خدمات به این پروازها خواهد بود.

ضیایی با بیان اینکه امسال اقدامات برنامه‌ریزی شده‌ای در راستای تکریم زائران انجام شده است، گفت: امسال علاوه بر برپایی موکب شهید بهشتی (عمود اول) جهت پذیرایی از زائران و استقبال‌کنندگان آن‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل نمایش‌های آئینی، مذهبی و تعزیه‌خوانی در ترمینال پروازهای خارجی را در دستور کار قرار دادیم تا زائران با حال و هوای خاص عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شوند.

کد خبر 684797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.