مدیران دستگاه‌های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور تمرکز کنند

استاندار هرمزگان گفت: تمرکز بر مصوبات سفر رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد، رئیس‌جمهور در سفر به هرمزگان مصوبات خوبی داشت که اجرای آن می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، جلسه شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان به ریاست مهدی دوستی، استاندار هرمزگان برگزار شد و آخرین وضعیت طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دوستی در این جلسه با تاکید بر لزوم تمرکز مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور اظهار کرد: آنچه بسیار حائز اهمیت است تمرکز روی مصوبات سفر است، رئیس‌جمهور در سفر به هرمزگان مصوبات خوبی داشت که اجرای آن می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

وی افزود: اجرا نکردن این مصوبات از سوی دستگاه‌های اجرایی غیرقابل قبول است و مدیران دستگاه‌ها و نهادها تا پیش از سفر بعدی رئیس‌جمهور به استان باید گزارش‌های پیشرفت مصوبات را به استاندار اعلام و سازمان برنامه و بودجه نیز بر اجرای این مصوبات نظارت کند و گزارش ارائه دهد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهور دو مسئله مهم وجود دارد؛ نخست موضوع میثاق‌نامه‌ها و برنامه‌ها برای توسعه استان است، مسئله بعدی مصوبات سفر قبلی است. لازم است مصوبات دور نخست سفر سنجیده و طرح‌ها و پروژه‌های جدید بررسی شود.

دوستی با اشاره به ضابطه‌مند شدن اعطای زمین به طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری اعطای زمین به روش‌های قبلی است، چراکه احتمال بروز فساد یا خطای انسانی وجود دارد؛ بنابراین برای ضابطه‌مند شدن اعطای زمین به طرح‌ها باید به فکر روش‌های نوین بود تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

کد خبر 684772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.