نبود راه‌آهن در ایلام باعث افزایش حجم ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان شده است

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون اول رییس جمهور در مرز مهران گفت: استان ایلام فاقد راه‌آهن است و این باعث شده است حجم ترافیک در راه‌های مواصلاتی زیاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مستقر در مرز مهران، علی‌اکبر بسطامی در جلسه کمیته حمل و نقل و راهداری ستاد اربعین که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پایانه مرزی مهران برگزار شد، اظهار کرد: اگر استان خطوط ریلی داشت و محور ایلام مهران دارای قطار مسافرتی بود، حداقل ۴۰ درصد حجم تردد زوار از این طریق انجام می‌گرفت و بار ترافیک جاده‌ها کاهش می‌یافت.

وی افزود: مردم و مسئولان استان شبانه‌روز پای کار خدمت‌رسانی به زوار هستند و در این راه نقش مردم مهران و ایلام بسیار حیاتی و پر رنگ است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جای جای استان ایلام و مهران میعادگاه عاشقان حسینی و محلی برای خدمات‌رسانی و خدمتگزاری به زوار است که جا دارد از استاندار و مسئولان نیز تشکر کنیم.

وی گفت: حماسه اربعین بدون در نظر گرفتن محبت مردم ایلام و مهران در خدمت‌رسانی به زائران تاریک و ابتر است که به عنوان نماینده مردم در مجلس از شما می‌خواهم که این موضوع را در هیئت دولت مطرح کنید.

به گزارش ایمنا، در سفر معاون اول رئیس جمهور به مهران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سید مجید میر احمدی معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین وی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 684712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.