پرداخت بیش از ۲۵ هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲۵ هزار و ۴۰۲ فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به‌منظور ارائه خدمات قرض‌الحسنه به نیازمندان با مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه است، افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، خرید و احداث مسکن، ودیعه مسکن، درمان و فرهنگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، به عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان پرداخت و خاطرنشان کرد: تعداد حساب‌های قرض‌الحسنه افتتاح‌شده (سپرده قرض‌الحسنه) بیش از ۹۸ هزار مورد، بن‌کارت‌های افتتاحی ۱۷ هزار مورد و تعداد کارت‌های هدیه صادرشده ۱۰ هزار و ۴۸۶ مورد بوده است.

مبشری با اشاره به هم‌افزایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت تاکید کرد: ۲۵ هزار و ۴۰۲ مورد تسهیلات کارگشایی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان از منابع این دو بانک به مددجویان نیازمند، پرداخت شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱۸۴ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در سرفصل‌های کارگشایی از جمله درمان، بدهی، ازدواج، تأمین جهیزیه، ودیعه مسکن، هدیه به داماد، سفر اربعین، تحصیل، اشتغال، مسکن و فرهنگی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بخشی از منابع این صندوق از طریق سپرده‌گذاری مردم نیکوکار تأمین می‌شود، در این راستا از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح‌های این صندوق از جمله طرح‌های قرض ماندگار، هم‌افزایی، همیاری، مسئولیت اجتماعی و طرح ویژه خیران نیازمندان را یاری کنند.

کد خبر 684525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.