پشتیبانی‌های ستاد اربعین شهرداری اصفهان متحول شده است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خدمت‌رسانی شهرداری به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود، گفت: امسال نسبت به سال گذشته، این شور و شوق بهتر و پشتیبانی‌ها متحول شده است.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلا اظهار کرد: اینکه تمام شهرداری‌ها بتوانند بخشی از خدمات مورد نیاز زائران اربعین حسینی در شهرهای زیارتی را که مقصد شهروندان همان شهرها است را پشتیبانی کنند، اتفاقی خوب و تکلیف است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شهروندان در شهر زیارتی کربلا حضور دارند، افزود: البته جدا و مهم‌تر از تکلیف، داوطلبانه بودن عملیات است که نیروهای جهادی، علاقه‌مند و حسینی شهرداری اصفهان در حوزه خدمات شهری، اینقدر عاشقانه و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی سخت‌ترین فعالیت‌های حوزه خدمات شهری، کار در جمعیت پرازدحام شهر کربلا است، خاطرنشان کرد: این نیروها نه‌تنها شکوه‌ای ندارند، بلکه روزانه شوق و علاقه آن‌ها بیشتر می‌شود که ستودنی و وصف ناپذیر است.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز بازدیدی از فعالیت خدمت‌رسانان زائران اربعین حسینی شهرداری اصفهان داشتم که امسال نسبت به سال گذشته، این شور و شوق بیشتر و پشتیبانی‌ها متحول شده است.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود، ادامه داد: امیدواریم در ادامه این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 684311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.