نخستین پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان به مقصد نجف اشرف

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی از نخستین پرواز از فرودگاه شهدای سمنان به مقصد نجف اشرف و عتبات عالیات در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس گلرو امروز _پنجشنبه نهم شهریورماه_ در بازدید میدانی وزیر کشور از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان، اظهار کرد: فردا جمعه دهم شهریور، پس از چند ماه مذاکره و به برکت حضور وزیر کشور در سمنان، نخستین پرواز از فرودگاه شهدای سمنان به مقصد نجف اشرف و عتبات عالیات در آستانه اربعین حسینی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: ما قدر وزیر کشور را می‌دانیم، ارزش ملی و جهانی شما را می‌دانیم، آمریکا و اتحادیه اروپا شخص وزیر کشور را تحریم کردند، نقش شما را در نیروی قدس سپاه پاسداران می‌دانیم.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: منش و روش کار مجلس شورای اسلامی تقریب و نه تخریب با دولت محترم است.

گلرو تصریح کرد: امیدواریم برکت دولت انقلابی آیت الله رئیسی گسترش پیدا کرده و شاهد پایداری بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش ایمنا، بازدید میدانی وزیر کشور از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سمنان، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، اعضای شورای تأمین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان، مدیران شهرستان سمنان و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا انجام شد.

کد خبر 684286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.