خودروی Avatr 11 Harmony Edition با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت خودروی Avatr 11 Harmony Edition که در چین عرضه شده است، از ۴۱ هزار دلار شروع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروی شاسی‌بلند تمام‌الکتریکی Avatr 11 Harmony Edition که به‌تازگی در چین عرضه شده است، به پلتفرم نرم‌افزاری HarmonyOS 4.0 و Automated Driving System (ADS) 2.0 مجهز شده است. این خودرو دارای رینگ ۲۲ اینچی و کالیپرهای زردرنگ تمام‌آلومینیومی چهار پیستونه است. ۳۴ حسگر نیز در این خودرو تعبیه شده است که مجموعه‌ای از عملکردها را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هواوی ADS 2.0 باعث جلوگیری از برخورد، دستیار پارک خودکار، سیستم تغییر و کمک پارک از راه دور می‌شود. سیستم GAEB این محصول نیز می‌تواند دوربرگردان در تقاطع‌ها و مناطق ساخت‌وساز را به صورت مؤثری مدیریت کند.

پیشرانه خودروی Avatr 11 Harmony Edition دارای سیستم محرک الکتریکی ولتاژ بالا هواوی DriveONE است که در موتورهای تکی یا دوگانه ارائه می‌شود. نوع تک‌موتوره آن حداکثر ۲۳۰ کیلووات قدرت و حداکثر ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد و قادر است در ۶.۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ در حالی که نسخه چهار چرخ متحرک دوموتوره این شاسی‌بلند تمام‌لکتریکی تا ۴۲۵ کیلووات قدرت و حداکثر ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند، همچنین قادر است در عرض ۳.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

خودروی Avatr 11 Harmony Edition دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی است که امکان باز کردن چندین برنامه را فراهم می‌کند. این سیستم می‌تواند دستورات صوتی را تشخیص دهد. صندلی جلوی این شاسی‌بلند دارای عملکردهای تهویه، ماساژ و گرمایش است. صندلی‌های خودرو با مواد چرم مخصوص پوشیده شده است و سقف نیز با مواد جیر پوشانده شده است، همچنین ۲۵۶ رنگ نور محیطی نیز برای فضای داخلی خودروی یادشده در نظر گرفته شده است. قیمت شاسی‌بلند الکتریکی Avatr 11 Harmony Edition، بین ۴۱ هزار تا ۵۴ هزار دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 684150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.