بازیکن سابق آکادمی سپاهان، جوان‌ترین گلزن فصل جاری لیگ برتر شد

رضا غندی‌پور، مهاجم فعلی پیکان با گلزنی مقابل سپاهان، به جوان‌ترین گلزن فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته چهارم فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های فوتبال پیکان تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در ورزشگاه پاس‌قوامین (دستگردی) به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود طلایی‌پوشان اصفهانی خاتمه یافت.

تک‌گل خودروسازان در این بازی در دقیقه ۲۹ توسط رضا غندی‌پور به‌ثمر رسید. این گل در شرایطی به‌نام این مهاجم جوان ثبت شد که پس از اشتباه مهلک نیلسون جونیور در خط دفاعی و پاس رو به‌عقب اشتباه وی به نیازمند، حامد پاکدل، گلر طلایی‌پوشان را جا گذاشت، اما رضا غندی‌پور که پا به پای وی جلو می‌رفت خودش را مقابل دروازه خالی قرار داد و با نوک پا توپ را به گل تبدیل کرد.

رضا غندی‌پور با گلی که توانست در هفته چهارم لیگ برتر برای پیکان به‌ثمر برساند، نخستین گل خود در تاریخ این رقابت‌ها را زد و البته به جوان‌ترین گلزن فصل بیست‌وسوم بازی‌های لیگ برتر هم تبدیل شد. جالب‌تر اینکه غندی‌پور موفق شد این دو رکورد جدید را در برابر تیمی ثبت کند که زمانی برای آکادمی‌اش باری می‌کرد و نمایش درخشانی هم از خود به‌جای می‌گذاشت.

قرار گرفتن رضا غندی‌پور مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان تهران در ترکیب اصلی خودروسازان مقابل نساجی در هفته اول لیگ برتر دیگر نکته‌ای بود که در فصل جاری از وی به ثبت رسیده بود؛ غندی‌پور متولد سال ۱۳۸۴ است و ۱۷ سال دارد و با حضور در ترکیب ابتدایی رسول خطیبی، به جوان‌ترین بازیکن فصل بیست‌وسوم تبدیل شد.

رضا غندی‌پور که فوتبال حرفه‌ای خود را از آکادمی سپاهان شروع کرد سال گذشته به باشگاه پیکان تهران پیوست و در همان هفته اول فصل جدید به جوان‌ترین بازیکن فصل تبدیل شد، همچنین پس از گذشت سه‌هفته توانست در لیگ برتر هم گلزنی کند تا آمار جوان‌ترین گلزن لیگ هم به وی برسد. غندی‌پور به‌قدری جوان است که فقط چهار بازیکن را به‌عنوان جوان‌ترین گلزنان تاریخ لیگ برتر بالاتر از خود می‌بیند.

کد خبر 684142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.