ذوب آهن ۰- هوادار ۰/ زور سبزها به هوادار نرسید

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر برابر هوادار تهران متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز _چهارشنبه، هشتم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های ذوب آهن و هوادار در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و هوادار

ورزشگاه: فولادشهر (اصفهان)

تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر

گل‌ها:

اخطار: سید محمد قریشی (دقیقه ۴) از ذوب آهن؛ داریوش شجاعیان (دقیقه ۳+۹۰)، فریبرز گرامی (دقیقه ۶+۹۰) از هوادار

ذوب آهن: حبیب فرعباسی، سید محمد قریشی، آرش قادری، شایان مصلح (۶۸- نادر محمدی)، امیرحسین جدی (۷۹- فرشاد محمدی مهر)، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، سجاد آشوری (۶۸- عرفان معصومی)، محمد حسین اسلامی (۶۰- سعید باقرپسند) و محمد جواد محمدی (۷۹- محمد حسین علیپور)

سرمربی: محمد ربیعی

هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، قائم اسلامی‌خواه، ایوب کلانتری، امین قاسمی نژاد (۸۴- فرهاد زاوشی)، بابک مرادی (۶۴- کریم اسلامی)، داریوش شجاعیان (۸۴- مهدی باقری)، محمد عباسی (۱۶- محمد علی عبداللهی)، مهدی عبدی، سبحان پسندیده و محمد دیندار (۶۳- صائب محبی)

سرمربی: محمود فکری

داور: امیر عرب براقی

شرح بازی:

نبرد تیم های میانه جدولی ذوب آهن و هوادار در حالی آغاز شد که پس از گذشت دقایق ابتدایی و جا افتادن بازی، این ذوب آهنِ میزبان بود که بازی را در دست گرفت و در خلق موقعیت به خصوص از سمت چپ خود موفق عمل کرد. ذوب آهن که در نیمه نخست موقعیت های خوبی ایجاد کرد در ضربه پایانی و به ثمر رساندن گل ناموفق بود و شاید اگر مهاجمان این تیم مثل محمدی و آشوری قدرت تمام کنندگی بیشتری داشتند تیم محمد ربیعی نیمه نخست را به سود خود به پایان می رساند.

در نیمه دوم بازی کمی از ریتم خوب خود در نیمه نخست افتاد و دو تیم در ایجاد موقعیت ناکام بودند. با این حال پس از تعویض های دو مربی در اواسط نیمه، هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند. در این بین هوادار در دقایق پایانی بازی با به زمین آوردن دو مهره هجومی تازه نفس روی ضد حملات برنامه داشت و چند موقعیت بسیار خوب هم روی ضد حملات ایجاد کرد اما درخشش فرعباسی مانع گلزنی هوادار شد. ذوب آهن در نیمه دوم نیز موقعیت خوب البته نه به اندازه نیمه نخست داشت اما بی دقتی در ضربات پایانی مانع گلزنی شاگردان ربیعی شد.

هوادار و ذوب آهن با تساوی در این دیدار پنج امتیازی شدند و به ترتیب در رتبه های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند.

شرح گل‌ها:

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- شوت خطرناک آریاکیا با واکنش خوب حقیقی دفع شد.

دقیقه ۱۹- آریاکیا با توپ دزدی از عبداللهی در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت اما ضربه نهایی آریا کیا را دروازه بان هوادار به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۲۰- کرنر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک قادری همراه شد اما توپ با برخورد به مدافع هوادار راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳- ارسال زیبای مصلح از سمت چپ با ضربه سر آشوری می رفت تا به گل اول تبدیل شود اما توپ از کنار دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲- فردین یوسفی که پشت محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شده بود با ضربه ای محکم دروازه حقیقی را نشانه گرفت اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳- حساس ترین موقعیت ذوب آهن در نیمه نخست توسط محمدی از دست رفت. توپ ارسالی که در شلوغی محوطه شش قدم جلوی پای محمد جواد محمدی افتاد اما ضربه او که به زیر توپ زده شد با برخورد به تیر افقی راهی به گل پیدا نکرد تا موقعیت طلایی برای پیش افتادن سبزها از دست برود.

دقیقه ۴۵- محمد جواد محمدی که در موقعیتی خوب درون محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شده بود پس از تماس کوچک با مدافع هوادار خود را به زمین انداخت و توپ را با دست لمس کرد تا نه تنها پنالتی گرفته نشود، بلکه خطای هند او توسط داور اعلام شود و توپ در اختیار هوادار قرار گیرد!

دقیقه ۵۴- شوت امین قاسمی نژاد از موقعیتی خوب با اختلاف از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷- پوریا آریاکیا در موقعیتی خوب با ضربه چیپ می رفت تا دروازه هوادار را باز کند اما این فریبرز گرامی بود که توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۷۴- شوت زمینی محکم مهرداد رضایی با پای چپ با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵- توپ ارسالی از میانه میدان در محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر فریبرز گرامی همراه شد اما توپ با اختلافی کم از پای تیر ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹- زاوشی در محوطه جریمه ذوب آهن با دریبل چند مدافع ذوب آهن خود را در موقعیت گل خوبی قرار داد اما لحظه آخر توپ به پای مدافع ذوب آهن برخورد کرد و دور شد.

دقیقه ۱+۹۰- کریم اسلامی روی یک موقعیت ضد حمله فرصت عالی برای گلزنی داشت اما در حالت تک به تک با فرعباسی مغلوب او شد و شوت او از زاویه بسته توسط دروازه بان ذوب آهن دفع شد.

دقیقه ۶+۹۰- آریاکیا با دریبل مدافع هوادار در سمت چپ خود را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه زمینی او با برخورد به مدافع هوادار راهی کرنر شد.

بهترین بازیکن:

پوریا آریاکیا وینگ بک چپ ذوب آهن در این بازی موقعیت های زیادی ایجاد کرد و اگر خوش شانس بود یا گل می ساخت یا گل به ثمر می رساند.

کد خبر 684057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.