زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ مشخص شد + ثبت نام دانشگاه و اخبار سایت sanjesh.org

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org تا اواسط مهرماه منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، دکتر علیرضا کریمیان اظهار کرد: انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۳۱ مرداد ماه آغاز شد و پس از یک بار تمدید ساعت ۱۴ روز گذشته _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ پایان یافت.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ مشخص شد + جدیدترین اخبار sanjesh.org

وی در ادامه تصریح کرد: براساس آمار نهایی بیش از ۶۰۰ هزار نفر انتخاب رشته کرده‌اند که البته انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به صورت جداگانه صورت می‌گیرد و شامل این آمار نیست.

کریمیان تاکید کرد: با توجه به آمار سال‌های گذشته و روند انتخاب رشته در سال جاری تقریباً عموم متقاضیان انتخاب رشته کرده‌اند؛ در عین حال با توجه به تقاضای تعدادی از داوطلبان فرصت بیشتر داده شد که حقی از شخصی ضایع نشود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲

مدیرکل روابط عمومی و مشاور سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا اواسط مهر ماه اعلام می‌شود و دانشگاه‌ها از این تاریخ به بعد می‌توانند نسبت به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی آنها اقدام کنند.

کد خبر 683912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.