نساجی به‌دنبال پیروزی در لیگ‌برتر پس از ۱۹ هفته

تیم فوتبال نساجی قائمشهر بیشتر از هشت‌ماه است که در لیگ‌برتر به پیروزی نرسیده و می‌خواهد پس از ۱۹بازی به این طلسم پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت‌نفت آبادان عصر امروز _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ در چارچوب هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باهم دیدار خواهند کرد.

شاگردان سیدمهدی رحمتی درحالی امروز میزبان برزیل ایران خواهد بود که از آخرین برد آن‌ها در لیگ برتر ۱۹ هفته می‌گذرد که آمار عجیب‌وغریبی محسوب می‌شود.

نساجی‌چی‌ها در هفته چهاردهم فصل گذشته لیگ برتر توانسته بودند با گل‌های رضا جعفری و علیرضا ابراهیمی تراکتور را شکست دهند.

پس از آن پیروزی، نساجی با حمید مطهری و کارلوس هرناندز ۸ شکست را متحمل شد و ۷ بازی را هم با تساوی به پایان رساند، در فصل جاری هم سیدمهدی رحمتی فقط توانسته آمار دو تساوی و یک شکست را ثبت کند و هنوز در حسرت پیروزی به‌سر می‌برد.

نساجی‌چی‌ها از دهم دی‌ماه ۱۴۰۱ تا امروز دیگر رنگ پیروزی را در لیگ برتر ندیده‌اند و بیشتر از هشت‌ماه است که با این طلسم عجیب مواجه شده است.

سیدمهدی رحمتی به‌دنبال این است تا در بازی امروز سه‌امتیاز را به‌حساب تیم خود واریز کند و با روحیه‌ای مناسب به استقبال فیفادی و سپس رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا برود.

کد خبر 683789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.