ثبت درخواست متقاضیان سرویس مدرسه در «سفیر مهر» تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: اولیایی که متقاضی سرویس مدرسه برای فرزندان خود هستند، می‌توانند تا سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۲ به سامانه سفیر مهر مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه سفیر مهر (سامانه هوشمند سرویس مدارس) اظهار کرد: تاکنون اطلاعات ۲۱۱۳ مدرسه، ۴۶ شرکت حمل‌و نقل دانش‌آموزی و اطلاعات بیش از ۵ هزار راننده سرویس مدرسه در اصفهان در سامانه سفیر مهر بارگذاری شده است.

وی افزود: اولیایی که متقاضی سرویس مدرسه برای فرزندان خود هستند، می‌توانند به نشانی ssm.esftaxirani.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام تا پایان روز سیزدهم شهریورماه است، افزود: از سامانه هوشمند سرویس مدارس اصفهان با نام «سفیر مهر» از ششم شهریورماه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان متقاضی سرویس و رانندگان جدیدی که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند، رونمایی شد.

ثبت درخواست متقاضیان سرویس مدرسه در «سفیر مهر» تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای استفاده از سامانه هوشمند سرویس مدارس گفت: نیاز نداشتن به مراجعه حضوری و ثبت درخواست آنلاین، نظارت هوشمند بر سرویس مدارس، سهولت دریافت خدمات از سرویس مدارس و شفافیت در نرخ کرایه و نحوه پرداخت از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

کد خبر 683713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکتا کریمی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 1
    بابت سرویس مدارس
  • بهزاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    سرویس مدارس
  • هومن روفیگری IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    درخواست سرویس مدرسه ودانش اموزان شوم