قانون محدودیت سرعت در لندن اعلام شد

شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) اعلام کرده است قانون محدودیت سرعت 20 مایل بر ساعت در جاده‌های مهم شهر اجرایی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) اعلام کرده است قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایل بر ساعت در جاده‌های مهم شهر اجرایی شده است. محدودیت‌های سرعت جدید به ایمن‌تر و جذاب‌تر شدن منطقه وسیعی از جنوب لندن کمک می‌کند، در این صورت افراد بیشتری تشویق می‌‎شوند استفاده از خودروی شخصی را کنار بگذارند و بیشتر پیاده‌روی کنند، دوچرخه‌سواری کنند و از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. بنابراین اشکال سالم‌تر و پایدارتر سفر برای کاهش ازدحام و آلودگی هوا شکل خواهد گرفت.

محدودیت سرعت ۲۰ مایل در ساعت در ۱۶ قسمت از جاده‌های جنوب لندن اعمال شده است، به نظر می‌رسد که ارائه محدودیت‌های سرعت جدید از سپتامبر ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. محدودیت‌های سرعت جدید با علائم و نشانه‌های جاده‌ای جدید پشتیبانی می‌کند و TfL با خدمات پلیس متروپلیتن (MPS) همکاری نزدیکی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که رانندگان از قوانین ارائه شده پیروی می‌کنند. شرکت حمل‌ونقل لندن (TfL) قصد دارد این موضوع را بررسی کند که آیا لازم است اقدامات بیشتری برای کاهش سرعت خودروها انجام شود یا خیر.

داده‌های ارائه شده از تصادفات سراسر دنیا نشان می‌دهد که سرعت رانندگی افراد مهمترین عامل در وقوع تصادفات و بروز آسیب دیدگی برای افراد است. پلیس نیز سرعت را به عنوان یک عامل مؤثر در تقریباً نیمی از تصادفات مرگبار در سال ۲۰۲۰ میلادی گزارش کرده است. به نظر می‌رسد که احتمال کشته شدن افراد با رانندگی با سرعت ۲۰ مایل در ساعت، پنج برابر کمتر از ۳۰ مایل در ساعت است. با اجرای قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایل در ساعت، یک شهر امن‌تر و سبزتر ایجاد می‏‌شود و محیطی مناسب برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی ارائه می‌کند. هدف از ایجاد قانون محدودیت سرعت در لندن، کاهش میزان مرگ‌ومیر و آسیب‌های جدی ناشی از تصادفات است.

کد خبر 683515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.