زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ امشب به پایان می‌رسد + زمان اعلام نتایج نهایی سایت sanjesh.org

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org تا ساعت ۲۴ امشب امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمیان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۶۵ هزار نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است در اسرع وقت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ مشخص شد + ثبت نام دانشگاه و اخبار سایت sanjesh.org

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و به خصوص دو اطلاعیه صادر شده در مورد اصلاحات دفترچه‌های انتخاب رشته، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی بهره‌برداری کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۶ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند، در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

گفتنی است؛ علی صدر، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در روزهای گذشته اعلام کرده بود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است حداکثر تا پایان دوشنبه _ششم شهریور ماه_ وقت دارند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲

بنابر آخرین اعلام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون سراسری هفته آخر شهریور اعلام می‌شود.

کد خبر 683385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.