ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج‌فارس امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ پیگیری می‌شود و تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال تهران و ۱۱ نفری که به صلاحدید جواد نکونام در ترکیب ابتدایی آبی‌های پایتخت قرار خواهند گرفت را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

مصاف حسینی با مهاجمانِ ناشناس

سیدحسین حسینی در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر مقابل صنعت‌نفت با بسته نگه‌داشتن دروازه خود به پیروزی قاطعانه آبی‌ها کمک کرد و در هفته دوم نیز با تک‌گل محمدحسین مرادمند و مهار پنالتی ملوانی‌ها توسط سیدحسین حسینی، این تیم موفق شد ملوان را مغلوب کند تا با روحیه و انگیزه بالایی به اصفهان سفر کند.

هفته گذشته، استقلال علی‌رغم بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام داد، موفق به کسب امتیاز نشد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان ژوزه مورایس شد و حسینی هم با وجود مهار پنالتی رضا اسدی، در ریباند، دروازه‌اش برای نخستین بار در لیگ جدید باز شد و امشب به‌دنبال کلین‌شیت سوم است.

چهار نفرِ ثابتِ نکونام در قلب زمین

کوین یامگا، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و ایمان سلیمی عناصر دفاعی استقلال طی دو هفته اخیر بوده‌اند. هفته نخست لیگ برتر بود که آرمین سهرابیان مدافع جدید آبی‌ها به‌علت مصدومیت ناچار شد برای چهار هفته خانه‌نشین شود و روزبه چشمی جای وی را در ترکیب گرفت. عملکرد خط دفاعی استقلال در دو هفته اخیر بسیار خوب بود، اما در هفته سوم با وجود اینکه مدافعان این تیم تلاش کردند تا حد توان از عبور توپ به محوطه‌جریمه و فراهم‌شدن موقعیت گلزنی برای حریف جلوگیری کنند، مقابل سپاهان توسط ایمان سلیمی مدافعشان پنالتی دادند که منجر به شکستشان شد.

این ۳ هافبک تنها گزینه‌های بازی در ترکیب اصلی

آرش رضاوند کمربند خط مرکزی که به خط دفاع و حمله متصل می‌شود را به‌همراه مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس کنترل می‌کند. استقلال در بازی امروز تمام هافبک‌های خلاق و مهم خود را در اختیار دارد و می‌تواند با استفاده بیشتر از این خط، سپاهان را تهدید و اذیت کند. البته که منظور از تمام هافبک‌ها، همین سه نفر است. چرا که استقلال هافبک آماده و روی فرم دیگری در لیست خود ندارد که جواد نکونام بخواهد روی او حساب باز کند و باید همین سه‌نفر همچون سه هفته گذشته در ترکیب ابتدایی قرار گیرند.

خط هجمومی آبی‌ها بالاخره گل می‌زند؟

جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان از مثلث کوین یامگا، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری در خط حمله استفاده خواهد کرد؛ البته اگر مهرداد محمدی به آمادگی بالایی رسیده باشد می‌توان خیلی زود شاهد حضور وی در ترکیب بود. در بازی حساس هفته گذشته استقلال مقابل سپاهان شاهد نیمکت‌نشینی مهاجمان آبی‌ها یعنی مهرداد محمدی، پیمان بابایی و آرمان رمضانی بودیم که هر سه آن‌ها در نیمه‌دوم به زمین آمدند تا بلکه استقلال را به گل برسانند، اما این اتفاق نیفتاد و باید دید بالاخره این مهاجمان موفق به گلزنی مقابل استقلال خوزستان می‌شوند یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان

سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، کوین یامگا، امیرارسلان مطهری و جعفر سلمانی.

کد خبر 683362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماه عسل BR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    ترکیب استقلال درست نیست