عملیات گازرسانی به میناب آغاز شد

با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر میناب آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دولت به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در شرق هرمزگان، راهی میناب شد.

استاندار هرمزگان در نخستین برنامه خود پس از استقبال رسمی فرماندار ویژه و مسئولان شهرستان میناب، با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای میناب حاضر شد و با نثار فاتحه و اهدای گل ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا به مقام شامخ شهدای شهر میناب ادای احترام کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در نخستین برنامه کلنگ‌زنی امروز، با همراهی حسین رئیسی، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر میناب را به زمین زد.

این پروژه در مدت‌زمان یک سال با اعتباری بالغ بر ۴,۳۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

حجم عملیات اجرایی گازرسانی به شهر میناب، احداث ۳۰۰ کیلومتر خط شبکه و ۲۴ کیلومتر خط تغذیه است که برای آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ انشعاب در نظر گرفته شده است و ۲۱ هزار و ۲۲۲ خانوار مینابی را از نعمت گاز شهری برخوردار خواهد کرد.

مهدی دوستی امروز پروژه‌های بزرگی را در شهرستان میناب کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد کرد که آغاز طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهر میناب از جمله این پروژه‌ها است و مقصد بعدی استاندار هرمزگان، شهرستان رودان خواهد بود.

کد خبر 683296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.