هیئت امنای بازار بزرگ اصفهان تا پاییز امسال تشکیل می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به اشاره به پیگیری یک‌ساله تشکیل هیئت امنای بازار بزرگ اصفهان گفت: در این مدت بیش از ۲۰ جلسه برگزار شده است و امیدواریم در پاییز پیش‌رو، این اتفاق مهم رخ دهد و هیئت امنای بازار تشکیل شود.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود یک سال است که به‌طور جدی پیگیر تشکیل هیئت امنای بازار هستیم، اما این موضوع آنچنان رسانه‌ای نشده بود.

وی افزود: مصوبات تشکیل هیئت امنای بازار دریافت و فرایندها طی می‌شد و اساسنامه آن در فرمانداری به تصویب می‌رسید تا مراحل بعدی انجام شود.

هیئت امنای بازار بزرگ اصفهان تا پائیز امسال تشکیل می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ابلاغ دبیرخانه اجرایی هیئت امنای بازار به شهرداری ابلاغ شده است و شهرداری نیز آئین‌نامه اجرایی، ناحیه‌بندی بازار برای سهمیه‌های هیئت امنا، چارت برگزاری انتخابات و برنامه‌ریزی برای پیش‌رویدادها، تبلیغات شهری، زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی در حال پیگیری است.

هیئت امنای بازار بزرگ اصفهان تا پائیز امسال تشکیل می‌شود

وی افزود: در طول این مدت بیش از ۲۰ جلسه در استانداری، فرمانداری، شهرداری، دبیرخانه شورا، مرکز پژوهش‌ها، اتاق اصناف و جمع بازاریان برگزار شده است و امیدواریم در پاییز پیش‌رو، این اتفاق مهم رخ دهد و این هیئت امنا تشکیل شود.

کد خبر 683235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.