نشست مشورتی شهراندیشان یک اتفاق کم‌نظیر و مثبت بود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: مشارکت مجازی نزدیک به ۶۰۰ نفر حضور نزدیک به ۴۰۰ نفر در نشست و سخنرانی نزدیک به ۲۰ نفر از شهراندیشان در چهارمین نشست مشورتی و در مقابل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بهانه ارزیابی برنامه ۱۴۱۰ یک اتفاق مثبت و کم‌نظیر در شهر زندگی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در صفحه شخصی خود نوشت:

«فلسفه حضور مدیران شهری خدمت است و مزدی که به آن‌ها می‌رسد، اعتماد عمومی است؛ احساس می‌کنیم یکی از مسائلی که موجب شده اعتماد عمومی این روزها دستخوش حساسیت و حرف و حدیث‌هایی باشد، نوع حکمرانی است و رویکردی که می‌تواند حکمرانی را متحول کند، حرکت به سمت حکمروایی مشارکت مبنا است.

ادعا دارم اگر آقای شهردار اصفهان را به بهترین شهر جهان تبدیل کند، اما در قالب‌های مختلف حواسش به مشارکت جویی از شهروندان نباشد، اعتماد عمومی بالا نخواهد رفت. در این نشست به بیان الگوی تلسکوپی حکمروایی مشارکت مبنا پرداختم و باور دارم اگر حلقه‌های این الگو زنجیره اثربخشی را تشکیل دهند اعتماد عمومی بالا خواهد رفت.

مشارکت مجازی نزدیک به ۶۰۰ نفر حضور نزدیک به ۴۰۰ نفر در نشست و سخنرانی نزدیک به ۲۰ نفر از شهراندیشان در چهارمین نشست مشورتی و در مقابل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بهانه‌ی ارزیابی برنامه ۱۴۱۰ یک اتفاق مثبت و کم نظیر در شهر زندگی بود. از تمام دوستانی که زحمت اجرای نشست را داشتند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

تمام نظرات شهراندیشان در حال فراوری و تحلیل است و در نهایت تحویل اعضای شورا و شهردار خواهد شد.

 بخش زیادی از ادبیات شهراندیشان ناظر به برنامه عملیاتی مدیریت شهری بود که در گام بعدی بازنگری برنامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

منتخبی از کلیپ همه شهراندیشان را در کانال رسانه‌ی ایتای خودم قرار دادم و می‌توانید ببینید.»

کد خبر 683233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.