۱۱۲ سری لوازم خانگی به مددجویان کمیته امداد نایین اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین گفت: ۱۱۲ سری لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با ارزشی بالغ بر هشت میلیارد ریال اهدا شد.

محمدجواد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۱۱۲ سری لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی و بخاری گازی، جارو برقی و فرش ماشینی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین مجموعاً به ارزش بالغ بر هشت میلیارد ریال به مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این کالاها در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس نیازسنجی و بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز واقعی مددجویان توزیع می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر برنامه‌های توانمند سازی برای مددجویان تحت حمایت، به وضعیت معیشت و زندگی روزمره آنان نیز توجه ویژه دارد و تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حمایت از مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان نائین با کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: از تمام خیران گرامی دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر این نهاد به تمام نیازمندان جامعه کمک نمایند.

کد خبر 683232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.