پارکینگ طبقاتی توفیق تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار زنجان گفت: پارکینگ طبقاتی سعدی با تصویب شورای اسلامی شهر به مجتمع تجاری خدماتی توفیق تغییر نام داد و این پروژه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رضا فیروزفر پیش از ظهر امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص شهرداری از جمله ترمیم آب‌نمای میدان آزادی و کف‌سازی بازار پایین در مراحل پایانی کار است، اظهار کرد: مرکز مدیریت بحران از دیگر پروژه‌های شهری است که اعزام تجهیزات به مرز مهران را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های زیربنایی و توسعه قبور و ساماندهی آرامستان افزود: تجهیز کارگاه بچینگ و سگمنت‌سازی شهیدان کریمی انجام شده است و طی ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه برای توسعه آرامستان حداقل ۵۰ هکتار دیگر باید به مجموعه اضافه شود، خاطرنشان کرد: احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و ساماندهی آب‌گرفتگی و سیلی که در زیر پل کوی فرهنگ طی دو بارش اخیر اتفاق افتاد و با اتمام این پروژه آب به کانال شمالی جنوبی اصلی شهر هدایت خواهد شد.

فیروزفر در پاسخ به خبرنگار ایمنا، در خصوص تکمیل عملیات اجرایی بخش جنوبی پروژه سبزه‌میدان تصریح کرد: ساخت سردیس‌های پروژه سبزه‌میدان در دستور کار مدیریت شهری است، اما در انتخاب مشاهیر اختلاف نظر وجود دارد و در نهایت ۱۷ سردیس نصب خواهد شد.

وی گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر، پارکینگ طبقاتی سعدی به توفیق تغییر نام داد، کاربری این مجتمع تجاری خدماتی خواهد بود و تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، مرمت و بهسازی آب‌نما، کف‌سازی و محوطه سازی دوچرخه‌فروشان، سالن بحران الهیه، تجهیز کارگاه محور شهیدان کریمی، آرامستان، جدول‌گذاری کوچه شالچی، سایت شمالی پروژه سبز میدان، پارکینگ طبقاتی توفیق، احداث کانال نصر در تقاطع ارتش، جدول‌گذاری خیابان شبنم کوی فرهنگ، پیاده‌روسازی پارک صدر، احداث کانال اطلس کوی فرهنگ، آسفالت مکانیزه شهرک الهیه، نانوایان مورد بازدید مدیریت شهری قرار گرفت.

کد خبر 683113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.