دولت سیزدهم‌ در اجرای هدفمندی یارانه‌ها آبروی خود را پای کار آورد

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم‌ در موضوع اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات کلان در کشور، آبروی خود را پای کار آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر خانی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: دولت سیزدهم در موضوع اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات کلان در کشور آبروی خود را پای کار آورد.

وی افزود: ما نسبت به آیندگان مسئول هستیم و نمی‌توانیم از ذخایر متعلق به آیندگان مصرف و کشور را مدیریت کنیم. تیم دولت از این مهم عبور کرده و با استفاده از منابع غیر از نفت و منابع زیرزمینی کشور را مدیریت کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حفظ تفکیک قوا و مسئولیت‌ها، هماهنگی میان دولت و مجلس در طول مدت عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است.

خانی اضافه کرد: بخش خصوصی اقدامات بزرگی را در دست اقدام دارد، باید این بخش را تقویت و بیش از پیش فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی مردم در کنار دولت و دولتمردان هستیم، گفت: آب و اشتغال دو اولویت اصلی و مهم شهرستان شاهرود بوده و قنوات موجود و شاهوار دو منبع اصلی ما در بحث تأمین آب پایدار شهرستان شاهرود است.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهرود، ائمه جمعه بسطام و کلاته خیج، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، جمعی از خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 683019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.