۴۰ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه ساری به عراق تدارک دیده شده است

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه با پیگیری مسئولان استان پروازهای رفت و برگشت به کشور عراق از فرودگاه ساری تدارک دیده شده است، گفت: چهار پرواز نیز از فرودگاه رامسر در غرب مازندران برای سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعدالله وطن‌خواه صبح امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران رده چهارم پروازهای اربعین کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: پروازهای اربعین به‌طور عمده در طول روز صورت می‌گیرد و پیش از آغاز پروازها، عملیات فلاچک در چندین نوبت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری مسئولان استان، امسال ۴۰ پرواز رفت و برگشت به کشور عراق از فرودگاه ساری تدارک دیده شده است، افزود: چهار پرواز نیز از فرودگاه رامسر در غرب مازندران برای سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تأمین نیازهای مردم مازندران را از اولویت‌های این اداره کل دانست و اضافه کرد: مازندران از حیث تعداد پروازها در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است.

وطن‌خواه با بیان اینکه پروازهای اربعین از فرودگاه ساری از هفتم شهریور آغاز می‌شود، گفت: پرواز برگشت این پروازها، از شانزدهم شهریورماه در فاز نخست خواهد بود و پروازهای اربعین در فاز دوم از شانزدهم تا نوزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 682826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.