چراغ راه دفاع از ارزش‌های انقلاب حرکت در مسیر نورانی شهدا است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شهدا در محضر خدای متعال متنعم و شاهد و ناظر و حاضر هستند، در این دنیا چراغ راه و راهنمای همه هستند و در آخرت نیز در کنار انبیا و اولیای الهی مقام شفاعت دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در آئین بزرگداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی و تجلیل از مقام شهیدان مدافع امنیت و خانواده شهیدان زاده احمدی و شفیعی، ضمن ادای احترام به تمام شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به ویژه شهیدان زاده احمدی و شفیعی اظهار کرد: شهدا در محضر خدای متعال متنعم و شاهد و ناظر و حاضر هستند، در این دنیا چراغ راه و راهنمای همه هستند و در آخرت نیز در کنار انبیا و اولیای الهی مقام شفاعت دارند.

وی افزود: چه چیزی بالاتر از اینکه خداوند متعال جایگاه شهید و شهادت را ستایش کرده و همه ما باید به مقام و جایگاهی که خدای متعال به شهید و شهادت داده است، غبطه بخوریم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: وظیفه ما در درجه اول تکریم و تجلیل شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و مهم‌تر از آن پیمودن و ادامه دادن مسیر نورانی آنان است و از خدای متعال می‌خواهیم در مسیر تحقق اهداف والای شهیدان در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی، دفاع از امنیت پایدار نظام و مردم یاریگر ما باشد.

وی اضافه کرد: شهید لاجوردی پیش از انقلاب و در مسیر مقابله با نظام شاهنشاهی، انواع و اقسام شکنجه‌ها را تحمل کرد تا جایی که رهبر معظم انقلاب وی را عنصر پولادین انقلاب خطاب کردند؛ درس بزرگ شهید لاجوردی استقامت و ثبات قدم در مسیر انقلاب و مبارزه با تبعیض و نفاق و فتنه بود که امیدواریم بتوانیم از این شهید درس بگیریم.

حجت الاسلام جعفری گفت: امنیت ودیعه‌ای الهی و یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و کشور برای پیشرفت، قوام و سربلندی است و افرادی که توفیق خدمت در این مسیر را دارند، اگر به فیض شهادت نائل شدند که به رستگاری عظیم دست یافته‌اند و اگر در این راه شهید نیز نشوند، اجر شهید را خواهند داشت.

وی با اشاره به احساس تکلیف و اقدام شجاعانه شهیدان زاده احمدی و شفیعی خاطرنشان کرد: بی‌شک این روحیه ایثار و جهاد کم‌نظیر ساخته و پرداخته پدران، مادران و همسرانی است که با سرمشق گرفتن از امیرالمؤمنین (ع) و صدیقه طاهره (س) انسان‌هایی تربیت کردند که این‌گونه با شجاعت در دفاع از حریم امنیت جانفشانی کردند.

کد خبر 682798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.